پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
امام جمعه نمین

حوزه/ امام جمعه شهرستان نمین طی بیانیه ای از مردم شریف ایران اسلامی برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت به عمل آورد.

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه شهرستان نمین طی بیانیه ای از مردم شریف ایران اسلامی برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت به عمل آورد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قالَ علیُ علیه السلام

منِ استَعانَ بِعَدُوّهِ عَلی حاجَتهِ ازداد بُعداً مِنها

(هرکس در برآوردن نیاز خود از دشمن یاری جوید از رسیدن به ان نیاز بیشتر بازماند)

کسانیکه اسلام و جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور را دوست دارند این موضوع را با حضور خود در انتخابات نشان دهند(مقام معظم رهبری)

با سلام و صلوات بر ارواح طیبه محمد و آل محمد و ارواح طیبه شهدا علی الخصوص شهدای خدمت شهید ایت الله رئیسی و شهید ایت الله آل هاشم و هیئت بزرگوار همراه ایشان

مردم بزرگوار، زنان و مردان بصیر جوانان عزیز توجه شما را در آستانه دومین دور انتخابات ریاست جمهوری به موارد ذیل معطوف میدارم:

۱ ـ با حضور مسئولانه و اگاهانه شما در ۸ تیر ماه جاری رویداد ارزنده ای در تاریخ سراسر عزت و عظمت میهن اسلامی رقم خورد. بی شک این حضور خالصانه و اگاهانه شما مردم عزیز در پیش خدا محفوظ است. ما نیز از باب ادب گذاری به پیشگاه شما این حضور بزرگوارانه را ارج می نهیم و صمیمانه از این وظیفه شناسی شما ملت بصیر و آگاه و زمان شناس سپاس گذاری میکنیم.

۲ ـ اینک در دور دوم این انتخابات سرنوشت ساز فروتنانه عرض میکنیم لازم است نکاتی مدنظر مردم شریف ایران عزیز و قهرمان و آگاه به ویژه جوانان عزیز قرار گیرد

اعتقاد جازم به ارزش های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری تکیه بر توانایی های داخلی و تحفظ بر استقلال اقتصادی و سیاسی به جای چشم دوختن به وعده های این قدرت و آن قدرت در عین تلاش مجدانه برای تعامل حداکثری با همه کشورها و بهره گیری از فرصت های منطقه ای و جهانی و داشتن عزم جدی برای رفع دغدغه های معیشتی مردم و نگرانی فرهنگی جامعه و مهار تورم و حفظ ارزش پولی مورد انتظار از منتخب مردم است.

لذا بر همگان فرض است اولاً با حضور حداکثری ثانیاً انتخاب اصلح و خوب، دینمان را نسبت به انقلاب و ارمان های شهدا و دستاورد های عظیم انقلاب اسلامی و امام شهیدان و مقام معظم رهبری به نحو شایسته ادا نماییم.

اسدزاده

امام جمعه شهرستان نمین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha